فلورمار هوم به عنوان یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی که دارای فروشگاه حقیقی نیز ، برای مراجعه و خرید حضوری می باشد ، تلاش می کند ، بهترین خدمات و بهترین محصولات اصلی و اورجینال را عرضه نماید و برای فروش بهتر و شفاف و حفظ حقوق خریدار و فروشنده ، قوانین و تعهداتی را تعیین کرده که رعایت آن از سوی هردو طرف معامله الزامی می باشد.

فروشگاه فلورمار هوم به عنوان مرجع فروش لوازم آرایشی بهداشتی تلاش می کند ، اطلاعات و مشخصات کالا را بطور دقیق و به بهترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار دهد تا مشتریان انتخاب بهتری داشته باشند . با توجه به این موارد ، در هنگام انتخاب کالا ،  به تمام مشخصات کالا دقت نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید. مسئولیت انتخاب محصول و کالا، بر عهده کاربر می‌باشد و فلورمار هوم هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.

کلیه قوانین، فرایند‌ها و رویه‌های فروش لوازم آرایشی بهداشتی فلورمار هوم، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و عضویت در سایت به منزله آگاهی و پذیرش قوانین سایت فلورمار هوم می‌باشد و کاربر یا مشتری موظف به رعایت قوانین مذکور می‌باشد. ثبت اطلاعات در حساب کاربری توسط مشتری، به منزله تایید درستی اطلاعات از سوی کاربر می‌باشد و چنانچه این قوانین، رویه‌ها و خدمات تغییر کند، در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد.

شرایط وقوانین ارسال سفارشات

فلورمار هوم متعهد است در روزهای کاری و ساعات اداری ، مراحل بسته بندی و ارسال محصول را در اولین فرصت ممکن انجام دهد. چنانچه تغییری در قیمت و یا عدم موجودی محصول خریداری شده یا سایر تغییرات احتمالی انجام گیرد، فلورمار هوم متعهد میگردد این چنین مشکلات احتمالی را از راههای ارتباطی کاربر در فرم مربوطه ثبت شده ، اطلاع رسانی کند و زمان بعدی ارسال ،لغو و یا سایر تغییرات را با مشتری هماهنگ نماید. در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش پس از 3 روز کاری لغو می‌شود و مبلغ پرداختی توسط کاربر به اعتبار حساب کاربری ایشان اضافه می‌شود.

فروشگاه لوازم آرایش فلورمار هوم ، این اجازه را دارد تا بازه‌های زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات تغییر دهد. و از طریق تماس تلفنی یا پیامک موضوع را به مشتری اطلاع دهد. ثبت سفارش تا ساعت 12 ظهر همون روز ارسال خواهد شد و بعد از اون بازه روز بعد ارسال خواهد شد. کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید به استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی که در اختیار ایشان قرار می دهیم ،به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید. مسئولیت درستیِ ثبت آدرس گیرنده ، بر عهده مشتری می‌باشد. سفارش‌ها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس، کدپستی و سایر مشخصات ، در فرآیند ثبت سفارش دقت لازم داشته باشید. در صورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح بر عهده مشتری می‌باشد.

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا، در حضور پیک سطح شهر و یا مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا و یا تعداد کالای سفارش داده شده، مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی میگردد و پس از آن فروشگاه لوازم آرایش فلورمار هوم ، هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می‌نماید. ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.

 درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت ، مشتری 24 ساعت (یک روز کاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام ، بررسی‌های اولیه توسط پشتیبانی فلورمار هوم انجام می‌گیرد و راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت کالا توسط ایشان صورت خواهد گرفت. 3 تا 5 روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری و تایید اظهارات مشتری، بازگشت وجه به حساب مشتری صورت خواهد گرفت. توجه داشته باشید برای انجام بازگشت وجه ، حتما شماره کارت با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد.