آرایشی و زیبایی

براش آرایشی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شاید شما هم هنگام خرید براش ها با انواع مختلف این محصول مواجه شده اید و به این فکر کردید که هر کدام از این قلم ها به چه کاری می آید. اینکه بدانید هر قلم آرایشی به چه کاری می آید و باید چه ویژگی هایی داشته باشد، می تواند به شما کمک کند تا محصولی را تهیه کنید که کاملا مورد نیازتان باشد.

 

با توجه به اینکه هر قسمت صورت نیاز به محصول آرایشی مخصوص به خود را دارد، هر کدام از این لوازم آرایشی هم نیاز به برس آرایشی مخصوصی دارند تا بتوانند به بهترین شکل روی صورت شما بنشینند.

هنگام خرید براش آرایشی به نکاتی توجه کنیم؟

برای این که بتوانید یک آرایش خوب انجام دهید شما باید حداقل یک براش برای اضافه کردن کرم پودر، پودر، رژگونه و سایه چشم داشته باشته باشید. البته می توانید براش های بیشتری برای کانتور، خط چشم، ابرو و رژلب هم اختصاص بدید که این کاملا بسته به نیاز شما دارد.

براش ها را می توانید به صورت تکی یا ست کامل یا نیم ست تهیه کنید. اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید و یا زیاد اهل آرایش کردن نیستید توصیه می کنیم از براش های تکی استفاده کنید و متناسب با نیازتان براش ها را خریداری کنید.

براش با موی طبیعی بخریم یا مصنوعی؟

مهم ترین قسمت براش ها موی براش است که یا از موی طبیعی مانند موهای سمور، سنجاب، بز و… تولید می شود یا از موهای مصنوعی که سنتتیک گفته می شوند. طبیعتا براش های با موهای طبیعی گران‌تر هستند و موضوع حیوان آزاری هم در آن دخیل است که دو تا از نکات منفی براش های با موی طبیعی است.

براش های سنتتیک یا مصنوعی از نایلون یا پلی استر تولید می شوند که یکی از ویژگی های خوب آن این است که عمر طولانی تری دارند. یکی دیگر از ویژگی های خوب براش های مصنوعی این است که مانند براش های طبیعی سطح آن‌ها دارای خلل و فرج نیست و مواد آرایشی را به خود جذب نمی کنند.

اما کدام جنس براش بهتر است؟ عقیده میکاپ آرتیست های ماهر این است که برای لوازم آرایشی پودری مانند پنکک، سایه یا رژگونه از براش با موی طبیعی استفاده شود تا راحت تر روی صورت بنشینند و برای استفاده از محصولات کرمی از براش های با موی مصنوعی استفاده شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *