آرایشی و زیبایی, محصولات بهداشتی

تفاوت پودر فیکس اورجینال فلورمار با مدل فیک

پودر فیکساتور چیست؟

شاید تابحال از پودر فیکس استفاده نکرده باشید و یا بخواهید بین این محصول و پودر بیک یکی را انتخاب کنید بنابراین بهتر است درباره نحوه استفاده این محصولات و فرق پودر بیک و پودر فیکس را بدانید. پودر فیکس به منظور یکپارچه­‌سازی آرایش و مقاوم کردن آرایش از ریزش استفاده می­‌شود. قبل از خرید این محصول باید به نوع پوست خود دقت کنید؛ همچنین برای استفاده از آن نیاز به براش تخت یا اسفنج آرایشی برای محو کردن پودر روی صورتتان دارید. این پودر را زمانی که زیرسازی لازم روی پوست انجام شد استفاده می­‌کنند. نحوه استفاده به این گونه است که یک لایه نازک از پودر را روی صورت با یک براش مناسب به صورت ضربه­‌ای می­‌زنید و ۳ الی ۱۰ دقیقه فرصت می­‌دهید که روی صورت بماند. سپس با یک براش پرمو آن را فید می‌­کنید. از تثبیت کننده‌­ها یا انواع فیکساتورها که به صورت پودری و اسپری هستند بیشتر در مهمانی‌ها و مناسبت­‌های مختلف استفاده می­‌شود اما از پودر بیک بیشتر در عکاسی مدلینگ و تبلیغاتی و فیلم­برداری استفاده می­‌شود که می­‌توان آن را فرق پودر بیک و پودر فیکس دانست.

flo

پودر بیک چیست؟

از پودر بیک علاوه بر فیکس کردن آرایش، برای گرفتن چربی اضافی مواد آرایشی نیز استفاده می‌­کنند. زمانی که کرم پودر و کانسیلر را روی صورت خود پخش می­‌کنید روی قسمت‌هایی از صورت مانند زیرچشم، چانه، خط خنده، دو طرف بینی و ناحیه بین پیشانی و بینی پودر بیک را با یک اسفنج مرطوب بر روی پوست صورت می­‌زنید و به مدت ۵-۱۰ دقیقه منتظر مانده سپس با یک براش نرم آن را محو می‌کنید.

یکی از بهترین انواع لوازم آرایشی که برای تثبیت نگه داشتن آرایش به کار برده می‌شود، پودر فیکس فلورمار است. روش‌های زیادی برای تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی وجود دارد و در صورت آشنا بودن با لوازم آرایشی برند فلورمار، می‌توان محصولات اصل را از محصولات تقلبی تشخیص داد.

پودر فیکس اصل برند فلورمار، نه تنها ماندگاری آرایش را بالا می‌برد، بلکه جلوه‌ای یکدست و طبیعی به چهره شما می‌دهد. این محصول معمولاً باید بعد از تمام شدن آرایش استفاده شود و می‌تواند به مدت طولانی آرایش را بدون تغییر روی صورت شما حفظ کند.

توجه در مدل های 2022 قسمت صورتی رنگ loose رو ب تناژ قرمزی می باشد که مدل های قبلی صورتی بوده و این به معنای فیک بودن نمی باشد و از نیمه 2021 به بعد پد داخل محصول حذف شده.

نکات مهم برای تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

پودر فیکس فلورمار یکی از لوازم آرایشی است که برای داشتن یک آرایش بادوام و ماندگار ضروری است. پودر فیکس فلورمار اصل می‌تواند چربی پوست صورت را به خوبی کنترل کند و علاوه بر این به حفظ رطوبت مورد نیاز پوست کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که پودرهای اصل فلورمار دارند این است که سوراخ‌هایی روی آن وجود دارد که استفاده از این محصول را راحت می‌کند.

با توجه به این که برند آرایشی فلورمار محبوبیت زیادی بین خانم‌ها دارد، متاسفانه نمونه‌های تقلبی و فیک این محصول در بازار لوازم آرایشی زیاد شده است. برای تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی روش‌هایی وجود دارد که در این مقاله آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • تشخیص پودر فیکس از طریق بو و جنس محصول
  • تشخیص پودر فیکس از طریق برچسب کف محصول
  • تشخیص پودر فیکس با استفاده از طلا
  • تشخیص پودر فیکس از طریق رنگ محصول

تشخیص پودر فیکس از طریق بو و جنس

یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای تشخیص پودر فیکس فلورمار تقلبی از اصل، از طریق بوی محصول است. بهتر است در انتخاب این محصول به بو و جنس آن توجه زیادی داشته باشید. پودر فیکس فلورمار اصل، بافتی بسیار نرم و ریز دارد و در صورتی که بافت آن زبر باشد، پودر فیکس تقلبی است. همچنین در صورتی که پودر فیکس فلورمار تقلبی نباشد، بوی بسیار خوب و ملایمی دارد ولی پودرهای تقلبی بویی تند همراه با عطری شدید و ناخوشایند دارند.

 

تشخیص پودر فیکس از طریق برچسب کف محصول

برچسب دولایه‌ای که در کف بدنه محصول وجود دارد، روش دیگری برای شناسایی پودر فیکس فلورمار اصل است. در قسمت زیر محصول مشخصاتی مانند بارکد، شماره پودر فیکس، کیو آر کد و آدرس کارخانه روی یک برچسب نوشته شده است. می‌توانید این برچسب را بکنید و در صورتی که زیر برچسب مشکی یک برچسب بی‌رنگ وجود داشت، پودر فیکس فلورمار اصل است. ولی اگر برچسب کف پودر فیکس تک لایه باشد و فاقد لایه زیری باشد، پودر فیکس تقلبی است.

 

تشخیص پودر فیکس با استفاده از طلا

روش دیگر برای تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی، استفاده از طلاست. در ترکیبات پودرهای فیکس فلورمار، سرب کمی وجود دارد و در صورت زیاد بودن مقدار سرب، پودر فیکس تقلبی است. برای تشخیص میزان سرب، می‌توانید مقداری از پودر فیکس را روی قسمتی از دست خود بمالید و سپس با یک تکه طلا روی آن بکشید. اگر پوست دست شما تیره شود، یعنی مقدار زیادی سرب در پودر فیکس وجود دارد و اصل نیست.

تشخیص پودر فیکس از طریق رنگ محصول

یکی دیگر از عواملی که در تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی کمک می‌کند، رنگ محصول است. رنگ پودر فیکس فلورمار اصل معمولا زرد یا کرمی است و برای تست پودر فیکس فلورمار می‌توانید انگشت خود را روی پودر فشار دهید. در صورتی که رنگ پودر فیکس کرمی روشن یا زرد نباشد، نشان دهنده تقلبی بودن محصول است. به طور کلی محصولی که اصل باشد درخشندگی خاصی دارد و محصولی که کم‌رنگ و محو باشد، تقلبی است.

 

مشخصات پودر فیکس فلورمار اصل

پودرهای فیکس فلورمار در دو مدل رنگی و بی‌رنگ در بازار لوازم آرایش موجود هستند و شما می‌توانید با تست رنگ پودر فیکس فلورمار رنگ مورد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید. پودر فیکس فلورمار اصل، بر پایه آب است و پوست صورت را به خوبی آبرسانی‌ می‌کند. این پودر فیکس ترکیب بی‌نظیری با کرم‌های آرایشی دارد و به خاطر دارا بودن ویتامین‌ها و ترکیبات مکمل، بافت سبک و نرمی دارد و خیلی راحت روی پوست قرار می‌گیرد.

و در اخر برای خرید پودر فیکس یا پودر بیک فلورمار بهترین گزینه تهیه از یک فروشگاه معتبر می باشد.

خرید پودر فیکس فلورمار

 پودر تثبیت کننده آرایش فلورمار یکی از برندهای معتبر کشور ترکیه که باعث صاف و یکدست شدن پوست شده و بافتی نرم و سبک دارد. این محصول با حفظ رطوبت پوست برای انواع پوست مناسب است و نمای طبیعی را به صورت می­‌دهد.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “تفاوت پودر فیکس اورجینال فلورمار با مدل فیک

  1. توقع شما از یک نرم افزار حسابداری غیر از اینکه صبح براتون چایی بیاره چیه؟
    ساده باشه؟
    ارزون باشه؟
    به فروشگاه تون وصل بشه؟
    پشتیبانی عالی و دائمی داشته باشه؟
    توی حساب و کتاب دقیق باشه؟
    نیازی به هزینه پشتیبانی و تمدید سالانه نباشه؟
    هوای اقساط تون رو داشته باشه؟
    انواع گزارش و نمودار هزینه و درآمد داشته باشه؟

    به قول بازاری ها … ببر, خوشت اومد بیا بخر
    قبل از خرید مهلت تست 5 روزه دارید. همچنین در صورتی که نیاز به راهنمایی بود دوستان ما در تیم پشتیبانی کاملا شما رو راهنمایی میکنند.

    تماس بگیرید‌ : 02128429522
    یا اینکه قبل از تماس سایت ما رو بررسی کنید. chalakhesab.ir

    چالاک حساب تاریخ امروز: 2023/09/17 10:15:47 تاریخ امروز: 2023/09/17 10:16:05

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *